Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній!

Обмін та повернення

Умови повернення/обміну:

Для оформлення повернення/обміну потрібно мати чек, паспорт матраца і товар в неушкодженій упаковці.

Ми повернемо вам гроші в узгоджений день повернення товару.

Якщо доставлений товар не відповідає тому, що Ви замовили, то товар може бути повернений без додаткової оплати. Товар повинен бути поверненим у своєму оригінальному упакуванні, без слідів використання.

Повернення і обмін товарів належної якості провадиться протягом 14 днів з дня продажу в магазині компанії, якщо зазначений товар не був:

  • у споживанні 
  • збережено його товарний вид та споживчі властивості 
  • збережена упаковка та пломби 
  • фабричні ярлики не пошкоджені. 
  • в наявності паспорт товару та чек про купівлю

Згідно Закону про захист прав споживачів, зі споживача стягується вартість кур'єрських послуг згідно з тарифами служби доставки.

Увага! Товари, що не підлягають обміну та поверненню, якщо:

  • товар виготовлявся з урахуванням індивідуальних вимог замовника - зокрема таких як розмір, колір покриття, тканина оббивки тощо;
  • з моменту купівлі товару, що підлягає обміну чи поверненню, минуло понад 14 днів;
  • товар має ознаки використання, збирання, установки тощо;
  • у разі товарів індивідуальної гігієни, таких як постільна білизна, ковдри, подушки, матраци, наматрацники тощо. після зняття заводського пакування;
  • товар знаходиться у списку товарів, що не підлягають обміну та поверненню відповідно до постанови КМУ №172 від 19 березня 1994 року;
  • при поверненні продукту виявили ознаки стороннього втручання з метою зміни або вивчення конструкції виробу.
  • товар був придбаний за спеціальною ціною через наявні у нього недоліки, про які покупець був обізнаний на момент покупки.

Повернення товару належної якості за бажанням покупця здійснюється його силами та за його рахунок. У разі, якщо при купівлі товару покупцю було надано бонуси у вигляді надання безкоштовних послуг, або послуг зі знижкою (доставка, занесення, складання тощо) вони підлягають оплаті покупцем.

При відмові покупця від товару продавець повертає йому вартість поверненого товару, крім витрат продавця, пов'язаних із виконанням замовлення покупця, протягом 10 робочих днів із дати надходження повернутого товару складу продавця. Повернення суми здійснюється шляхом перерахування на банківський рахунок покупця, з якого було здійснено оплату товару або інший рахунок, зазначений покупцем у заяві на повернення.

Витяги з Закону України "Про захист прав споживачів" (№ 3161-IV від 01.12.2005 р),:

"Обмін непродовольчого товару належної якості провадиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також товарний чек або касовий чек, видані споживачеві разом з проданим зазначеним товаром.” Перелік товарів, що не підлягають обміну з підстав, зазначених у цій статті Закону України.

"Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купуючим його споживачем."

... "При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги."

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172